Ziaja Mamma Mia ginekologiczny, łagodny preparat niezbędny do codziennego mycia okolic intymnych. Spełnia wszystkie wymagania prawidłowej higieny intymnej - jest skuteczny i bezpieczny, zawiera kwas mlekowy oraz substancje o udowodnionej skuteczności łagodzącej. Zachowuje naturalne pH okolic intymnych. Łagodzi oraz zapobiega podrażnieniom i zaczerwienieniom. Nie narusza warstwy ochronnej naskórka. Zapewnia uczucie świeżości i komfortu. Pozostawia długotrwały, przyjemny zapach.
Ziaja Mamma Mia, ginekologiczny płyn do higieny intymnej, 300 ml - opis produktu
polecany dla kobiet w ciąży i po porodzie
Ginekologiczny, łagodny preparat niezbędny do codziennego mycia okolic intymnych. Spełnia wszystkie wymagania prawidłowej higieny intymnej - jest skuteczny i bezpieczny, zawiera kwas mlekowy oraz substancje o udowodnionej skuteczność łagodzącej.
- zapewnia delikatną higienę miejsc intymnych
- zachowuje naturalne pH skóry
- przywraca uczucie świeżości i komfortu
Przebadany przez lekarzy ginekologów z Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku. Posiada certyfikat Akademickiego Stowarzyszenia Ginekologów w Gdańsku.
PKWIU | 20.42.15.0 |
Rodzaj | Kosmetyk |
EAN | 5901887026563 |
BLOZ_07 | 7050228 |
- Postać
- płyn
- Cecha postaci
- do higieny intymnej
- Aplikacja
- na skórę
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.