Skutecznie myje skórę nie powodując jej wysuszenia. Zachowuje naturalny poziom nawilżenia podczas kąpieli.
Dostępne opcje wysyłki dla tego produktu
Odbiór w aptece Medkon Cena: 0 zł |
Kurier DPD Cena: 13.99 zł |
Odbiór w punkcie DPD Cena: 12.99 zł |
InPost Paczkomat® 24/7 Cena: 12.99 zł |
InPost Kurier Standard Cena: 11.99 zł |
Zobacz też...
Ziaja Baltic Home Spa Wellness, dwufazowy płyn myjący do kąpieli, 500 ml - opis produktu
Działanie
Skutecznie myje skórę nie powodując jej wysuszenia. Zachowuje naturalny poziom nawilżenia podczas kąpieli. Nadaje skórze aksamitną delikatność. Działa jak pielęgnacyjny doping w domowej aplikacji spa. Zapachami kawy i gorzkiej czekolady wywołuje pozytywne emocje.
Sposób użycia
- Przed użyciem delikatnie wstrząsnąć w celu ujednolicenia faz.
- Do ciepłej wody wlać 4-5 nakrętek płynu.
- Po zmieszaniu woda uzyskuje mleczny wygląd i kawowy kolor.
Należy zwracać uwagę, aby nierozcieńczony płyn nie dostał się do oczu.
Produkt stosowany pod prysznicem wymaga dozowania bezpośrednio na dłonie.
Składniki
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Coffea Arabica (Coffee) Seed Extract, Sodium Cocoabutteramphoacetate, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Coumarin, Citric Acid, CI 16035 (FD&C Red No. 40), CI 42090 (FD&C Blue No. 1), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5), CI 47005 (D&C Yellow No. 10).
PKWIU | 20.42.19.0 |
Rodzaj | Kosmetyk |
EAN | 5901887045847 |
BLOZ_07 | 7082808 |
- Podawanie
- Naskórnie
- Typ produktu
- Kosmetyk
- Działanie
- Zewnętrzne
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.