Ziaja Baltic Home Spa Fit oliwka do masażu ciała ujędrnia i wygładza skórę oraz działa antycellulitowo. Zawarte składniki w oliwce odczuwalnie zmiękczają i uelastyczniają naskórek. Utrzymuje na skórze przyjemny zapach mango. Intensywnie odżywia oraz aktywnie pielęgnuje skórę w czasie masażu.
Dostępne opcje wysyłki dla tego produktu
Ziaja Baltic Home Spa Fit, oliwka do masażu ciała 490 ml - opis produktu
Działanie
- Odczuwalnie zmiękcza i uelastycznia naskórek.
- Zawarte w oliwce składniki wygładzają i ujędrniają skórę.
- Intensywnie odżywia oraz aktywnie pielęgnuje skórę w czasie masażu.
- Utrzymuje na skórze przyjemny zapach.
- Sprawdza się w domowej aplikacji spa.
Składniki aktywne
- Ekstrakt z miłorzębu japońskiego
- Kofeina
- Masło illipe
Sposób użycia
Oliwkę nanieść bezpośrednio na oczyszczoną i suchą skórę. Delikatnie rozprowadzić i wykonać masaż.
Skład (INCI)
Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Octyldodecanol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Coffea Arabica (Coffee) Seed Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Shorea Stenoptera Seed Butter, Benzotriazolyl Dodecyl p-Cresol, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Citronellol, Citral, Amyl Cinnamal, Geraniol.
PKWIU | 20.42.12.0 |
Rodzaj | Kosmetyk |
EAN | 5901887035619 |
BLOZ_07 | 7080512 |
- Podawanie
- Naskórnie
- Typ produktu
- Kosmetyk
- Działanie
- Zewnętrzne
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.