Bąbelkowy żel do mycia zębów dla dzieci, również z terenów o podwyższonym poziomie fluoru w wodzie. Zawarty w składzie D-panthenol (prowitamina B5) zapewnia skuteczne działanie łagodzące. Naturalne krzemionki bardzo delikatnie czyszczą zęby. Bąbelkowy smak coli zachęca dzieci do mycia zębów.
Dostępne opcje wysyłki dla tego produktu
Ziaja Maziajki, żel do zębów dla dzieci, bez fluoru, smak bąbelkowej coli, 50 ml - opis produktu
Produkt wegański, 90% składników pochodzenia naturalnego
Bąbelkowy żel do mycia zębów dla dzieci, również z terenów o podwyższonym poziomie fluoru w wodzie.
Zawiera
- prowitaminę B5 (D-panthenol) - zapewnia skuteczne działanie łagodzące
- naturalne krzemionki - bardzo delikatnie czyszczą zęby
- smak bąbelkowej coli - zachęca dzieci do mycia zębów
Systematyczne stosowanie żelu jest sposobem na zdrowe mleczne zęby.
NIE ZAWIERA FLUORU
przebadany przez stomatologów dziecięcych
Sposób użycia
Do mycia zębów używać niewielkiej ilości żelu wielkości ziarenka grochu. Stosować co najmniej 2 razy dziennie pod kontrolą osób dorosłych.
Składniki
Sorbitol, Aqua (Water), Glycerin, Hydrated Silica, PEG-8, Cellulose Gum, Panthenol, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Saccharin, Aroma (Flavor), Limonene, Cinnamal, CI 16035 (FD&C Red No. 40), CI 42090 (FD&C Blue No. 1), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5), CI 47005 (D&C Yellow No. 10).
PKWIU | 20.42.19.0 |
Rodzaj | |
EAN | |
BLOZ_07 | 7040247 |
- Postać
- żel
- Aplikacja
- na zęby
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.