Ziaja Baltic Home Spa Witalizacja peeling to kosmetyk zawierający składniki naturalne. Posiada gruboziarnistą konsystencję. Usuwa martwy naskórek, zmiękcza i pielęgnuje. Zawiera w swoim składzie cukier, , olej canola i wegański kolagen.
Dostępne opcje wysyłki dla tego produktu
Ziaja Baltic Home Spa Witalizacja, peeling do ciała, 300ml - opis produktu
Wskazania: usuwanie martwego naskórka
Ziaja Baltic Home Spa Witalizacja to gama kosmetyków na bazie naturalnych składników.
Składniki:
Ziaja Baltic Home Spa witalizacja peeling: Sucrose, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cera Microcristallina (Microcrystalline Wax), Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Parfum (Fragrance), Paraffin, Canola Oil, Vegetable Collagen (Collagen Amino Acids), Butylene Glycol, Prunus Mume Fruit Extract, Benzotriazolyl Dodecyl p-Cresol, Microcrystalline Cellulose, Cellulose, CI 77492, Hexyl Cinnamal, Citronellol.
Sposób użycia:
Dorośli - Stosować na zwilżoną skórę ciała
Środki ostrożności:
- Trzymać w temperaturze pokojowej
- Chronić od światła i wilgoci
- Trzymać w miejscu niedostępnym dla małych dzieci
- Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na składniki preparatu
- Unikać kontaktu z oczami
PKWIU | - |
Rodzaj | |
EAN | |
BLOZ_07 | 7085966 |
- Postać
- peeling
- Aplikacja
- do ciała
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.