Produkt wegański, 95% składników pochodzenia naturalnego. Aromatyczne orzeźwienie. Nawilżony naskórek. Gładka i miękka skóra.
Ziaja Blubel, mydło pod prysznic, żurawina-poziomka, 500 ml - opis produktu
efekt blubel
- Aromatyczne orzeźwienie.
- Nawilżony naskórek.
- Gładka i miękka skóra.
owocowa terapia skóry
- ekstrakt żurawina - poziomka - bogaty w antyoksydanty i polifenole, które neutralizują wolne rodniki odpowiedzialne za proces starzenia się skóry oraz wzmacniają jej naturalny system ochronny.
- prowitamina B5 (D-panthenol) - intensywnie nawilża naskórek. Skutecznie łagodzi podrażnienia, działa kojąco i osłaniająco na skórę.
- gliceryna - substancja o działaniu nawilżającym, chroni skórę przed nadmierną utratą wody.
- coco-glukozydy - substancje ochraniające skórę pochodzenia naturalnego. Skutecznie nawilżają i zapobiegają wysuszaniu naskórka. Idealne dla skóry dzieci. Przyjazne dla środowiska.
Sposób użycia
Żel nanieść na wilgotną skórę. Po umyciu spłukać wodą. Polecany do każdego rodzaju skóry.
Składniki
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Coco-Glucoside, Panthenol, Propylene Glycol, Fragaria Vesca (Strawberry) Fruit Extract, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polysorbate 20, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Linalool, Citric Acid, CI 17200 (D&C Red No. 33).
- Postać
- mydło
- Aplikacja
- do mycia
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.