Mediderm Roll-on to specjalistyczny dezodorant dla osób z łuszczycą, egzemą i atopowym zapaleniem skóry.
Dostępne opcje wysyłki dla tego produktu
Mediderm Roll-on Specjalistyczny dezodorant, 75ml - opis produktu
Specjalistyczny dezodorant dla osób z łuszczycą, egzemą i atopowym zapaleniem skóry
Sposób użycia
Preparat nanieść na oczyszczoną i osuszoną skórę pod pachami. Zaczekać do wchłonięcia. Stosować rano i/lub wieczorem, jak również za każdym razem, gdy zachodzi potrzeba odświeżenia
Skład (INCI)
Aqua, Glycerin, Allantoin, Zinc Lactate, Xanthan Gum, Cinchona Succirubra Bark Extract, Thymus Vulgaris Flower/Leaf Extract, Sodium Caproyl/Lauroyl Lactylate, Triethyl Citrate, Salvia Officinalis Oil, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate
Nie zawiera soli aluminium, alkoholu, substancji zapachowych i barwników
PKWIU | 20.42.15.0 |
Rodzaj | |
EAN | |
BLOZ_07 | 7083877 |
- Postać
- roll-on
- Aplikacja
- na skórę
- Typ produktu
- Kosmetyk
Niezwykle ciekawy jest rodowód Farminy - oryginalnie bowiem była to Polska Spółka Akcyjna Pharma, założona w 1908 r. przez magistra Bolesława Jawornickiego w centrum Krakowa.
Po drugiej wojnie światowej działalność kontynuowana była pod auspicjami spółdzielni aptekarskiej a w latach sześćdziesiątych wchłonięta została w strukturę Cefarmu, w której funkcjonowała jako laboratorium galenowe do 1990 r. Wtedy wyodrębniono Farminę jako spółkę prawa handlowego, by sześć lat później przygotować ją do prywatyzacji.
W 2004 r. Farmina przeprowadziła się do nowej siedziby, w technologicznej dzielnicy Krakowa - Rybitwy, do budynku wyposażonego na miarę producentów leków XXI wieku. Tu, produkcja oraz prace badawcze i analityczne odbywają się w warunkach spełniających wszelkie wymogi Dobrej Praktyki Wytwarzania GMP - międzynarodowych standardów w produkcji farmaceutycznej.
Kolejnym bardzo ważnym krokiem w rozwoju firmy był zakup w 2014 roku niemieckiej firmy farmaceutycznej Spreewaelder Arzneimittel GmbH, zlokalizowanej ok. 60 km na południe od Berlina. Pozwoli to na podwojenie naszych możliwości produkcyjnych, wprowadzenie do portfolio nowych form oraz ekspansję produktów Farminy na rynek niemiecki.