Serum o lekkiej i świeżej konsystencji skoncentrowane na nawilżaniu i wygładzaniu.
Zobacz też...
Ziaja Baltic Home SPA Witalizacja, hialuronowe serum aktywnie nawilżające do ciała, 400 ml - opis produktu
Produkt wegański, 92% składników pochodzenia naturalnego
morela ume
Serum o lekkiej i świeżej konsystencji skoncentrowane na nawilżaniu i wygładzaniu.
Działanie:
- Zmiękcza i uelastycznia naskórek.
- Dostarcza cennych składników odżywczych.
- Pozostawia skórę w dobrej kondycji.
- Przyjemnie pachnie.
Sposób użycia
Serum delikatnie wmasować w skórę, pozostawić do wchłonięcia. Polecamy stosowanie w duecie razem z kremem do ciała.
Składniki
Aqua (Water), C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Dimethicone, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Canola Oil, Vegetable Collagen (Collagen Amino Acids), Butylene Glycol, Prunus Mume Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Cetyl Alcohol, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Citronellol, Limonene, Geraniol, Citric Acid.
PKWIU | - |
Rodzaj | |
EAN | 5901887053149 |
BLOZ_07 | 7085962 |
- Postać
- serum
- Aplikacja
- do ciała
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.