Ziaja Nuno, Tonik normalizujący przeciw pryszczom.
Dostępne opcje wysyłki dla tego produktu
Ziaja Nuno, Tonik normalizujący, 200ml - opis produktu
produkt wegański
97% składników pochodzenia naturalnego
cera zanieczyszczona, skłonna do wyprysków
nie zawiera alkoholu
nuno przeciw pryszczom:
- Łagodnie oczyszcza rozszerzone pory.
- Tonizuje i odświeża skórę.
- Stosowany systematycznie ogranicza wydzielanie sebum.
- Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.
efekt nuno:
- skuteczna tonizacja skóry i łagodne oczyszczanie nawet przy częstym używaniu
Sposób użycia
Nanieść tonik wacikiem na oczyszczoną skórę. Stosować razem z innymi preparatami z serii nuno.
Składniki aktywne
- AC.NET
- ALGA PORPHYRA UMBILICALIS
- EKSTRAKT Z MIĘTY PIEPRZOWEJ
- PROWITAMINA B5 (D-PANTHENOL)
- ALANTOINA
Skład (INCI)
Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Porphyra Umbilicalis Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Allantoin, Butylene Glycol, PEG-60 Almond Glycerides, Carbomer, Nordihydroguaiaretic Acid, Oleanolic Acid, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum (Fragrance), Linalool, Geraniol, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citric Acid.
PKWIU | 20.42.12.0 |
Rodzaj | |
EAN | |
BLOZ_07 | 7036433 |
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.