Żel myjący do oczyszczania skóry z nadmiaru sebum. Oparty na technologii łączącej delikatne micele i roślinne substancje aktywne.
Ziaja Med, żel oczyszczający do mycia ciała deo formuła, łojotok, trądzik, 400 ml - opis produktu
Żel myjący do oczyszczania skóry z nadmiaru sebum. Oparty na technologii łączącej delikatne micele i roślinne substancje aktywne. Przygotowany, aby działać optymalnie na wszystkich płaszczyznach właściwego oczyszczania skóry.
Działanie
- Oczyszcza skórę trądzikową zapewniając jej właściwą higienę.
- Regularnie stosowany łagodzi zmiany trądzikowe.
Efekt MED
- Redukuje sebum i neutralizuje nieprzyjemne zapachy.
- Skutecznie chroni skórę przed przesuszeniem.
Składniki
- Ekstrakt z kory topoli osikowej
- Pochodna kwasu undecylenowego
- Zinc coceth sulfate
Aqua (Water), Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Decyl Glucoside, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Laureth-2, Undecylenamidopropyl Betaine, Zinc Coceth Sulfate, Populus Tremuloides Bark Extract, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, C12-13 Alkyl Lactate, Parfum (Fragrance), Citric Acid.
Sposób użycia
Nanieść żel na zwilżoną skórę, po umyciu dokładnie spłukać wodą.
PKWIU | 20.42.15.0 |
Rodzaj | |
EAN | 5901887040002 |
Nr wewnętrzny | 7070106 |
- Postać
- żel
- Aplikacja
- do ciała
- Podawanie
- Naskórnie
- Typ produktu
- Kosmetyk
- Działanie
- Miejscowe
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.