Brązujące mleczko do ciała nawilżająco-odżywcze z serii Cupuacu marki Ziaja to produkt, którego formuła zawiera 96% składników pochodzenia naturalnego. Składniki aktywne formuły wspomagają keratynową odbudowę naskórka.
Dostępne opcje wysyłki dla tego produktu
Ziaja Cupuacu, brązujące mleczko do ciała nawilżająco-odżywcze, 300 ml - opis produktu
Działanie
Masła cupuacu i masło karite
- skutecznie regenerują lipo-strukturę naskórka
- wzmacniają barierę ochronną skóry
- doskonale nawilżają i uelastyczniają
oleje makadamia i z orzechów brazylijskich
- regulują aktywność zewnętrznych warstw skóry
- zapobiegają nadmiernej utracie wody
- zmiękczają i wygładzają naskórek
dihydroxyaceton - DHA
- zastosowany w minimalnym stężeniu brązującym nadaje subtelny, delikatny odcień opalenizny
- specjalnie dobrany zapach wyraźnie redukuje charakterystykę DHA
Cudowny zapach pobudzający zmysły
Sposób użycia
Mleczko rozprowadzić równomiernie na skórze stosując mniejszą ilość preparatu na łokciach i kolanach. Po każdej aplikacji umyć ręce. Do chwili wchłonięcia preparatu unikać kontaktu z ubraniem.
Opalenizna pojawia się po 3-4 godzinach. Mleczko można stosować codziennie, do momentu uzyskania optymalnego kolorytu skóry.
BEZPIECZEŃSTWO PREPARAT TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE
Składniki aktywne
olej z orzechów brazylijskich, masło cupuacu, DHA(dihydroksyaceton), olej makadamia, masło karite
PKWIU | 20.42.15.0 |
Rodzaj | Kosmetyk |
EAN | 5901887035749 |
Nr wewnętrzny | 7060094 |
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.