Natłuszczająca emulsja do ciała Ziaja Med to ulga dla nadmiernie suchej skóry z zaburzeniami bariery ochronnej naskórka. Jest to produkt skierowany do osób z problemem przesuszonej skóry, atopią i podrażnieniami o różnym stopniu rozległości.
Dostępne opcje wysyłki dla tego produktu
Ziaja Med, natłuszczająca emulsja do ciała, skóra atopowa, niemowlęta, dzieci i dorośli, 400 ml - opis produktu
skóra atopowa - niemowlęta, dzieci i dorośli
PROBLEM:
zaburzenia bariery ochronnej naskórka, suchość skóry, podrażnienia o różnym stopniu rozległości, nasilone swędzenie skóry oraz podwyższone ryzyko nadkażeń.
WSKAZANIA:
dla osób z atopią skóry bez ograniczeń wiekowych.
EFEKT MED
- Regeneruje naturalną barierę hydrolipidową naskórka.
- Działa zmiękczająco, nawilża, zmniejsza suchość i szorstkość skóry.
- Redukuje skutki świądu - nadmierne swędzenie, pieczenie, zaczerwienienie.
- Skutecznie łagodzi podrażnienia i zapobiega ich nawrotom.
Preparat przebadany w Pracowni Alergologicznej Kliniki Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
SPOSÓB UŻYCIA
Nanieść na skórę niewielką ilość emulsji, delikatnie wklepać. Stosować tak często, jak to konieczne.
BEZPIECZEŃSTWO PREPARAT TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE
SUBSTANCJE AKTYWNE
alantoina, ceramidy 1,3,6II – fitosfingozyna - cholesterol, syrop kukurydziany, trójglicerydy, mocznik, witamina E
- Postać
- emulsja
- Aplikacja
- na skórę
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.