Preparat do codziennej higieny okolic intymnych. Łączy delikatną piankową formę, nawilżający ekstrakt z kwiatu lotosu, normalizujący pH kwas mlekowy oraz nowatorski w higienie intymnej, antybakteryjny kwas usninowy.
Dostępne opcje wysyłki dla tego produktu
Odbiór w aptece Medkon Cena: 0 zł |
Kurier DPD Cena: 13.99 zł |
Odbiór w punkcie DPD Cena: 12.99 zł |
InPost Paczkomat® 24/7 Cena: 12.99 zł |
InPost Kurier Standard Cena: 11.99 zł |
Zobacz też...
Ziaja Intima, pianka do higieny intymnej, kwiat lotosu, 250ml - opis produktu
Pianka do higieny intymnej kwiat lotosu (kwas L- mlekowy + copper usnate)
Preparat do codziennej higieny okolic intymnych. Łączy delikatną piankową formę, nawilżający ekstrakt z kwiatu lotosu, normalizujący pH kwas mlekowy oraz nowatorski w higienie intymnej, antybakteryjny kwas usninowy.
- pH fizjologiczne
- Działa pomocniczo ograniczając występowanie infekcji.
- Nawilża śluzówkę i chroni przed podrażnieniami.
- Utrzymuje długotrwałą czystość i świeżość.
Sposób użycia
Stosować do mycia niewielką ilość następnie, następnie dokładnie spłukać. Przeznaczona dla kobiet w każdym wieku.
BEZPIECZEŃSTWO PREPARAT TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE
Składniki aktywne
coco-glucozydy, kwas mlekowy, ekstrakt z kwiatu lotosu, kwas usninowy
PKWIU | 20.42.15.0 |
Rodzaj | Kosmetyk |
EAN | 5901887036623 |
Nr wewnętrzny | 7066297 |
- Postać
- pianka
- Cecha postaci
- do higieny intymnej
- Aplikacja
- na skórę
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.