Ziaja Med oczyszczająca pasta z zieloną glinką to kosmetyk, który opiera się na technologii łączącej minerały i roślinne substancje aktywne. Formuła pasty została przygotowana, aby działać optymalnie i oczyszczać wszystkie płaszczyzny właściwej skóry. Kosmetyk złuszcza martwy naskórek, wygładza nierówności i oczyszcza pory. Zapobiega powstawaniu trądziku.
Ziaja Med Kuracja antybakteryjna, pasta myjąca do twarzy, złuszczająca, z zieloną glinką, 75 ml - opis produktu
Oczyszczająca pasta z glinką oparta na technologii łączącej minerały roślinne i substancje aktywne. Przygotowana, aby działać optymalnie na wszystkich płaszczyznach właściwego oczyszczania skóry.
efekt med
- Regularnie stosowana łagodzi zmiany trądzikowe, usuwa nadmiar sebum.
- Delikatnie złuszcza i wygładza naskórek.
- Oczyszcza pory i zmniejsza ich widoczność.
- Dba o higienę i przywraca skórze świeżość.
Preparat hypoalergiczny.
Składniki
Populus Tremuloides Bark Extract - naturalne źródło salicylanów, działa przeciwzapalnie i antybakteryjnie.
illite - glinka absorbująca sebum,
Saccharomyces/Zinc Ferment - kompleks nawilżająco-łagodzący
Sposób użycia
Pastę rozprowadzić na dłoniach i umyć twarz przy użyciu wody.
BEZPIECZEŃSTWO PREPARAT TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE
PKWIU | 20.42.19.0 |
Rodzaj | Kosmetyk |
EAN | 5901887040019 |
Nr wewnętrzny | 7070103 |
- Postać
- pasta
- Aplikacja
- na skórę
- Typ produktu
- Kosmetyk
Centrala firmy Ziaja zatrudnia obecnie ponad 555 pracowników w biurach, zakładach produkcyjnych, magazynach i logistyce. Sprzedaż detaliczną i dystrybucję w Polsce tworzy sieć 14 Oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju, które przy pomocy 74 Przedstawicieli, oraz ok. 200 pracowników Oddziałów dbają o obsługę i tworzenie dobrych relacji z Klientami. Sieć sklepów Ziaja dla Ciebie to kolejne 390 osób, co daje łączną ilość około 1220 pracowników działających na rzecz marki Ziaja w Polsce.
Pierwszym produktem firmy Ziaja był naturalny krem oliwkowy sprzedawany z powodzeniem do dziś. Obecnie oferta obejmuje około1000 pozycji preparatów przyjaznych dla skóry i środowiska, nietestowanych na zwierzętach, w których do niezbędnego minimum ograniczono zawartość konserwantów. W 2015 roku na rynek trafiło ponad 66 milionów sztuk produktów firmy Ziaja.
Eksport- jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów firmy. Obecnie dystrybucja w samej Europie to 30 Państw m.in. w Austria, Czechy, Dania, Finlandia, Irlandia, Szwecja, Ukraina. Marka Ziaja poza granicami kraju dostępna jest w dużych sieciach handlowych jak również w licznych lokalnych sieciach drogeryjnych, aptecznych i niezależnych aptekach.